Valentna Glik

11 ינו 20233 דקות

בשנת ארנב עם בן\בת זוג

היה לה משעמם, היא עקבה אחרי ארנב משוגע ונפלה לתוך בור. וכך היא הגיעה לארץ הפלאות.
 
הוא ראה על כתפה קעקוע עם ציור של ארנב והלך עם החברים שלה למסיבה. ושם הוא פגש את ההיא שבהמשך הכירה לו אותו – ההוא שחילץ אותו מעולם האשליה.

הארנב הוא מורה דרך לשני הכיוונים.
 
את אליס הוא הוביל לארץ הפלאות
 
את ניאו – לעולם האמיתי.

מדוע דווקא הארנב הוא מורה דרך?
 
ארנב הוא סמל לפריון ולסקס. ד"ש מפלייבוי
 
סקס הוא יסוד החיים, הוא החיבור של עולמות שונים והוא גם יוצר את הדור החדש, כלומר, את עתיד האנושות.

לכן ב-2023, אם הייתי מוצאת את עצמי במקומו של החתול (אגב, זו גם שנת חתול), הייתי אומרת לאליס שכדי להגיע לאנשהו (כלומר, להגיע להישג כלשהו), צריך להשתמש בחיבור שבאהבה.

אבל הכל לא כל כך פשוט.


 
לפי תכונות הרמדי ההומאופתית אשר הוכן על בסיס חלב ארנבים, ארנב הולך לאיבוד במרחב ובזמן, הוא שוכח לאן הוא הלך, מה הייתה מטרתו, מה הוא שם ובאיזה מקום.

בנוסף, יש לו רגישות יתר לאור, ולי זה שוב מזכיר את הפן האינטימי של החיים, כי הרי בלילה... אתם כבר מבינים.


 
נראה כי סמל השנה הקרבה עצמו ממש דורש מאיתנו להיות פעילים בתחום הזה של החיים, למעשה הוא רומז – אהבו אחד את השני לעיתים תכופות יותר ותהיו מאושרים

אבל עדיף להתיחס לזה לא בכזאת פשטות, הרי "יותר" לא שווה ל-"יותר טוב", חוץ מזה הכל צריך להיות במידה, צריך למצוא את שביל הזהב.


 
בהומאופתיה יש רמדיס שנמצאות הן הרבה מתחת לשביל הזהב הזה והן משמעותית מעליו. אני מדברת דווקא על הרצון המוגבר (באופן פתולוגי) או על כמעט היעדר רצון לקיים יחסי מין ומביאה בהמשך רשימה של מספר רמדיס כאלה לדוגמה:

- PLATINA -


 
מלכה שזקוקה לממש הרבה. ייתכן גם ל-5 או ל-10 פעמים ביום. זה לא חייב להיות עם בן זוג. יחד עם זה היא כל הזמן נתונה בפחד שיזרקו אותה. די יהירה, אבל לא מראה את זה בביקורה אצל הומאופת , כי היא תמיד מנסה להסתדר לבד, ואם היא כבר הגיע לביקור משמעות הדבר שהמצב ממש גרוע, והיא למעשה זועקת לעזרה! אבל ברגע שהיא תבין שהמצב משתפר – היא תפסיק לבקש עזרה. "אני לבד" – זהו סימן ההיכר הראשון של אגו גבוה. כמות גדולה של בעיות רפואיות קשורה לפלג התחתון: צניחת רחם, עקרות, אל-וסת (אָמֵנוֹרֵאָה), וגיניזמוס, כאבים באזור שחלות בזמן הווסת.

- FLUORIC ACIDUM -


 
זה לבחורים בסגנון ג'יימס בונד. הם מחליפים בנות זוג כי הם כל הזמן זקוקים למשהו חדש ויפה מאוד. כשהוא בן 40+ והיא בת 20 זה המצב הקלאסי. יחד עם כל זה, הוא חי בפחד תמידי מפני המוות והעוני, והיחס שהוא מקבל מבחורות צעירות משמש לו כהוכחה לכך שהוא דווקא עדיין סבבה. הבעיות הרפואיות – פגיעה בחלקי הגוף הקשים: עצמות, ציפורניים, שיניים. השיניים נהרסות באזור השורש וכן נהרסת זגוגית השן (כסימן של הזדקנות מוקדמת). יש גם כיבים, סדקים במקומות שונים מה שגם מצביע על הרס רקמות. יש נטייה לפתח דלקות ליד הציפורניים. לגמרי לא סובל חום.

- SEPIA -


 
מעדיפה לרוץ או לרקוד! היא שייכת לסוג כזה של נשים שהראש שלהן מתחיל לכאוב ברגע כשיש מצב לסקס. SEPIA – זה הרמדי הראשונה שרושמים במקרים של שיבוש הורמונלי שנגרם מנטילת גלולות הורמונים למניעת הריון, או במקרים של בעיות רפואיות שהתעוררו אחרי תחילת השימוש בהתקן או בגלולות המכילים הורמונים. היא כל הזמן מרגישה עייפה.

- ORIGANO -


 
רמדי לילדות קטנות שמאוננות ממש מאז שנולדו.

- LAC FELINUM –


 
חלב חתולים. לעיתים קרובות אפשר להתבלבל בינה לבין PLAT. אותה השאיפה לעצמאות ואותה המיניות. למרות שהיא לא זקוקה למין בכמויות של PLAT. הבעיה של LAC-F בקונפליקט פנימי בין הצורך להשתייך לקבוצה/למשפחה ויחד עם זה להישאר חופשיה. לכן היא לרוב מרגישה רגשות אשם (אם היא לא מילאה את חובתה כלפי המשפחה/העבודה/וכו') או את התחושה של הגבלת החופש (אם היא בכל זאת מילאה את חובתה). כל מחלה בשבילה זה סוג של הגבלת החופש שלה וזו בדיוק הסיבה לפנייתה להומאופת. הפחד מפני הגבלת החופש עלול לגרום לה לחוסר רצון (במודע או בתת-מודע) להתחתן ולהביא ילדים. זו חתולה שעושה מה שמתחשק לה, אבל יחד עם זה היא מסורה מאוד ל"להקה" – לקבוצה החברתית שלה: משפחה/מקום עבודה/חברים.

- MEDORRHINUM -


 
הוא שבע ריגושים, ולכן הוא צריך עוד ועוד, וגם כדי להרגיש לפחות משהו!
 
זו הסיבה שבטוח יהיו לו קשרים

מחוץ לנישואין. סקס, סמים ורוק-נ-רול – המוטו של אמריקה והמוטו של MED.

אני מתארת את הרמדיס באור שלילי בלבד רק כדי להדגיש מה לא מאוזן בכל אחד מהמקרים ובמה בדיוק צריך לטפל. כמובן, לכל רמדי יש גם צדדים חזקים. ובכלל, אני אוהבת את כל המטופלים שלי בלי קשר לרמדיס המתאימות להם!


 
ובכן, אחזור לסמל השנה.

הארנב המשוגע – כך מכנים את הארנב שתואר על ידי לואיס קרול.
 
לכן אסור לסמוך על ארנב כזה ב-100 אחוז!

ייתכן שכדי שהשנה הזו תניב לנו פירות טובים, כדאי להתכונן אליה ולהתחיל מקריאת קאמה סוטרה או מתיאוריית זיגמונד פרויד שנפטר, אגב, בשנת ארנב! (1939)

באופן כללי, אינטימיות טובה עם אדם שאוהבים מסוגלת לגלות לנו עומקים נסתרים של תפיסת העולם. ומדובר לאו דווקא בקרבה גופנית בין בני אדם.
 
אני רוצה לאחל לכולם ב-2023 להתאחד עם האהובים שלכם כך שתהיו "בשר אחד" ויחד תצאו למסע הנאות!

האתר הרשמי שלי: www.valentinaglik.com
 
הצטרפות לדיוור חדשות בנושאי בריאות, הומאופתיה וחיים באופן כללי:

https://valentinaglik.com/news-letter-registration
 

    40
    0