סגולות הקנאביס הומאופתי
top of page
  • תמונת הסופר/תValentna Glik

סגולות הקנאביס הומאופתי

הקנאביס ההומפאתי, המתחלק לשני סוגים עיקריים, Cannabis sativa and Cannbis indica, יכול לעזור במקרים הבאים, וזאת כאמור לאחר בחינה עמוקה של שאר מצבים שצריכים להתקיים על מנת שאכן יוכל לעזור:

קנאביס הומפאתוי יכול לסייע במצבי תקיעות בחיים, בהתמודדות עם מצבים ואירועים שונים בחיים (שבמקרים כאלה עישון קנאביס יגרום רק לבריחה מהם ואי התמודדות…), במצבים של קושי בייצור תקשורת (המוביל לבריחה מהמציאות) והוא יכול לסייע גם לאנשים שסובלים מחרדות.

היום, הרפואה הקונבנציונאלית כבר יודעת להגיד שהוא יכול לסייע גם במקרים של אפילפסיה ופוסט טראומה, כמו גם במקרים של דלקות שתן חוזרות ונשנות אצל נשים.

בכל מה שקשור להתמודדות עם כאב, עדיין רב הנסתר על הנגלה בשימוש בו. יש לא מעט אנשים שנעזרים בקנאביס רפואי להטבת תופעות הלוואי של טיפולים אונקולוגים, אבל חשוב לזכור שגם כאן חשוב לעשות התאמה סופר מדויקת: בחלק מהמקרים זה יקל על תחושת הבחילה, למשל, ובחלק מהמקרים זה רק ייצר אותה או יגביר אותה, כך שלא תמיד זה הפתרון להקלה כאן.

קנאביס הומאופתי (ובמקרה זה גם רפואי) יכול לסייע גם במקרים של פאסיב-אגרסיב, במקרים של רגישות יתר המקשה על תפקוד, ואפקטיבי במקרים של אנשים שסובלים מדיכאון ומקבלים ליריקה (בחלק מהמקרים, הוא מאפשר לרדת מתרופות שמבוססות על מורפיום!).

רוצים לדעת עוד? אני פה :)

השאירו הודעה ואחזור אליכם או התקשרו בטלפון 054-9287054

סגולות הקנאביס הומאופתי

73 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page