תוקף של רמדיס הומאופתיות
top of page
  • תמונת הסופר/תValentna Glik

תוקף של רמדיס הומאופתיות





השקעה נצחית?!

 

על אריזה של רמדיס הומאופתיות בצורת גלובולים של סוכר תמיד מציינים תאריך פג תוקף. הדבר מותאם לדרישות החוק, אך הניסיון מלמד אותנו שבמציאות אם שומרים על כללי האחסון, תוקף הרמדיס נשמר למעשה לעד.

 

העניין הוא שרמדיס הן סוג של אינפורמציה (מידע), ומידע לא יכול להתקלקל או לאבד את תכונותיו עם הזמן. יש נתונים הגורסים כי תרופות שהוכנו עוד בימי האנמן ממשיכות להשפיע.

 

ובכן, רק נשא מידע עלול להתקלקל. כלומר אם גלובולים קיבלו גוון צהבהב או גוון אחר כלשהו, או נדבקו אחד לשני, או הופיע איזשהו ריח מהם, אז במקרים כאלה לא כדאי ליטול את הגלובולים.

 

לכן כל כך חשוב לשמור על כללי האחסון של רמדיס הומיאופתיות!

 

להלן ההוראות שכדאי למלא:

 

✔ אחסנו רמדיס הומיאופתיות במקום מוצל, יבש וקריר (אך לא במקרר, שם צריך לאחסן רק משחות) שאין בו ריחות זרים (שמנים אתריים, נפתלֶן, סבונים וכדומה);

 

✔ אחסנו אותן הרחק ממכשירים דוגמת מקרר, מיקרו, תנור אפייה, כיריים חשמליות וכו'. והדבר החשוב ביותר – נא לאחסן את הרמדיס הרחק מהטלפון הנייד!

 

✔רצוי מאוד לאחסן רמדיס הומיאופתיות בתיק תרופות או בקופסה העטופה בנייר כסף;

 

✔כשמעבירים רמדיס הומיאופתיות ממקום למקום, במיוחד במטוס, יש לעטוף את הבקבוקונים בנייר כסף;

 

✔בעת נטילת רמדי אין לקחת גלובול ישירות מהבקבוקון – העבירו לפקק את הכמות הנדרשת (את הגלובולים המיותרים החזירו מיד לבקבוקון באותו האופן, ללא מגע), ואת הגלובולים בפקק שימו מיד על הלשון או מתחת ללשון;

 

✔ השתדלו לסגור מיד את הבקבוקון שבו מאוחסנת רמדי הומיאופתית, אל תשאירו אותו פתוח להרבה זמן.

 

אם שומרים על הכללים הפשוטים האלה ניתן להשתמש ברמדיס לתקופה ארוכה מאוד. אפשר אפילו להגיד שברגע שרכשתם סט או רמדי נפרדת עשיתם השקעה בבריאות שלכם ובבריאות של משפחותיכם לכל החיים!

 

תשובות לשאלות הנפוצות ביותר ניתן למצוא כאן:


434 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page